instagram viewer

בעוד שרבים מחשיבים חופשת יוקרה כביקור בארץ רחוקה, ישנה מגמת מילוט העולה הדורשת מעט או לא טיול כלל. הנוסעים, המכונים 'שהייה', בוחרים לחקור את החצר האחורית שלהם לפני שהם מזמינים חופשה בחו"ל. עם לוח הזמנים העמוס של העבודה, חשבנו שהשהות תהיה הדרך המושלמת לחגוג את יום נישואינו. דילגנו על המסע הארוך וחקרנו את העיר מלבורן האהובה שלנו, והבנו שאנחנו לא צריכים לנסוע רחוק בכלל כדי למצוא פרוסת גן עדן משלנו.

1. מלון מריוט

רצינו להישאר בסמיכות לכמה מהמסעדות, הגלריות, החנויות והברים המדהימים ביותר שיש למלבורן להציע אך לעיתים רחוקות יש לי זמן לחקור בשעות הפנאי. ובאמצעות חברותנו ב- AMEX חשפנו את מלון מריוט, שהיה היעד המושלם לנסיגת המיני שלנו.

7 רעיונות ה- Staycation המובילים במלבורן

מלון יוקרה בדירוג 5 כוכבים זה, הממוקם בלב רובע התיאטרון ובמחוז הקניות של מלבורן, היה לא רק מלון בחירה ברורה מבחינת המיקום המרכזי והנוח שלה, אך גם לא יכולנו לעבור את חווית הבוטיק האישית מסופק.

עם ההגעה, נהנינו מקבלת פנים חמה של צוות המלון, אוכל בחדר, ארוחת בוקר ותה גבוה. בחדר המלון היו מגוון משאבי יוקרה, כולל טלוויזיה בעלת מסך שטוח, גישה לאינטרנט אלחוטי, מיני בר וחדר ארונות. ביקרנו גם בטרקלין האקזקיוטיב ונהנינו מכוס יין בטרקלין ובבר המסוגנן Elements.

click fraud protection
amex-staycation

2. אמפוריום מלבורן

לאחר שהתמקמו במגורים היוקרתיים שלנו, המקום המושלם להתחיל בו היה אמפוריום מלבורן, מתחם המעצבים האוסטרלי הגדול במדינה, הממוקם ממש בלב ה- CBD.

האזור כולל שילוב של מעצבים מקומיים ובינלאומיים, חנויות קונספט וחנויות דגל חדשניות, כמו גם ארכיטקטורה ברמה עולמית.

top-7-staycation-ideas-in-melbourne-4

בתוך אמפוריום מצאנו כמה מתוויות האופנה האהובות עלינו כולל אליס מק'קאל, סאס אנד ביד, קוקאי, מימקו, CK, קליבר והוגו בוס. מסע הקניות שלנו הופך לקל עוד יותר באמצעות AMEX, שם קיבלנו נקודות והטבות ללא תחרות בכל רכישה.

3. בורמה ליין

לאחר שעיינו בחנויות כל היום, הגברנו תיאבון! נתקלנו במסעדת בורמה ליין הנהדרת, הממוקמת בקצה פריז של רחוב ליטל קולינס. עם הכסף שחסכנו על הטיסות, אנו מחליטים להתרווח על סעודות בחוץ!

ישבנו בחלל אוכל פרטי, עם פנים מעוצב להפליא, טועמים אוכל מבושל ו מצופה לשלמות, מלווה ברשימת קוקטיילים מצוינת, שהשלימה את האוכל המעולה ניסיון.

amex-stay-campaign-9
amex-stay-campaign-8

4. או דה ווי

לאחר ארוחת הערב עצרנו ליד המועדון האקסקלוסיבי שהוא או דה ווי. המבצע המחתרתי מתחיל בדלת נסתרת, הנפתחת לעולם של וויסקי, גבינות ומוזיקת ​​ג'אז.

top-7-staycation-ideas-in-melbourne-14

5. שוק המלכה ויקטוריה

למחרת בבוקר, התעוררנו לארוחת בוקר במלון, לפני שהלכנו לשוק המלכה ויקטוריה - הלב והנשמה של מלבורן. אכלנו, קנינו וחקרנו את דרכנו במסדרונות האוכל האייקוניים ובמחסני המורשת, שם ההתנכלות טרייה כמו התוצרת.

אם תספוג את האווירה של השוק הפתוח הגדול ביותר בחצי הכדור הדרומי, אין באמת מקום כמו QVM-זוהי חוויה שמעסיקה את כל החושים.

7 רעיונות ה- Staycation המובילים במלבורן

לאחר מכן ביקרנו במעבדה הביאנלה בתוך שוק המלכה ויקטוריה, שאצרה נטלי קינג, המציגה שמונה אמנים שחוקרים את אחד מאוסטרליה. היעדים האיקוניים ביותר באמצעות התקנות מעוררות מחשבה, אנימציה סטופ-מושן ושידור רדיו ללא הפסקה המוצב ברחוב קווין.

6. אום נום

לאחר יום שלם על הרגליים, החלטנו לפנק את עצמנו בכמה קינוחים ומשקאות טעימים באום נום, הממוקם במלון אדלפי האייקוני.

המדבריות שלהם הם ממש יצירות אמנות וטעם טוב כפי שהם נראים. זה פינוק אמיתי עבור בלוטות הטעם!

7. מחלקת הזהב של הכפר

סיימנו את הלילה שלנו להירגע בבתי הקולנוע Gold Class בקזינו של מלבורן. תוכנן להפליא כדי לספק אווירה אינטימית מפוארת וחווית איכות מהשורה הראשונה של סרטים, אוכל, משקאות ושירותים ללא תחרות.

top-7-staycation-ideas-in-melbourne-33
זהב-קלאס-קולנוע-מלבורן -1780

אנו מתפתלים במושבינו השוכבים תוך כדי עיניים על הטכנולוגיה המתקדמת של הקולנוע. לאורך כל הדרך קיבלנו אוכל גורמה ומשקאות מהבר, שנקנה לנו על ידי המלצר האישי שלנו. דבר על שירות!

7 רעיונות ה- Staycation המובילים במלבורן

למטייל הקבוע, יש למעשה חידוש כלשהו לחקור את עיר הולדתך. מי ידע שלחצר האחורית שלנו יש כל כך הרבה מה להציע!

יש ערך והטבות ללא תחרות בהיותו חבר כרטיס AMEX. תסתכל על ההצעות הנוכחיות AMEX צריך להציע.

הפוסט הזה היה בחסות AMEX ו מלון מריוט

Teachs.ru
שחפים של סנט קילדה X TheTrendSpotter

שחפים של סנט קילדה X TheTrendSpotterבלוג

על ידי דאשה גולדאנו שמחים להודיע ​​על שיתוף פעולה נפלא נוסף עם אחד הסודות השמורים ביותר במלבורן, חנות קמעונאית שיעצור את נשימתך עם מבחר ייחודי של מותגי מעצבים מקומיים במחירים סבירים וחובה בטרנד פרי...

לי ג'ינס x TheTrendSpotter

לי ג'ינס x TheTrendSpotterבלוג

השבוע התחברנו עם אחת מתוויות הג'ינס האהובות עלינו ג'ינס על תכונת עריכה מהנה. הקמפיין האחרון של לי שכותרתו "Happy Glamper" צולם בסנט ג'רום המפורסם - המלון הידוע בקמפינג יוקרתי בלב CBD במלבורן.כששמענ...

Officeworks משיקה חווית הדפסה תלת מימדית

Officeworks משיקה חווית הדפסה תלת מימדיתבלוג

האם אי פעם דמיינת איך יהיה העולם אם נוכל להדפיס אובייקטים תלת מימדיים מכל סוג שהוא? ובכן, ההמתנה הסתיימה, מכיוון שמרכז החוויות התלת -ממדי של Officeworks נפתח כעת בחנות רחוב ראסל שלה. כעת תוכל להביא...